יום שני, 6 ביוני 2016

בין כתום לזהב. ג'ינג'ית



בפוסט הקודם סיפרתי איך הצלחתי להביא את השיער שלי למקום שאהיה מרוצה ממנו ובכל זאת היה חסר משהו.
רציתי שיער חלק יותר אבל מעולם לא התנסיתי בהחלקות למיניהן. מרוב סוגי החלקות לא ידעתי במי לבחור ופחדתי להתאכזב מהתוצאה. השיער שלי ידוע בנפח שלו. הספר שלי תמיד מעיר שיש לי הרבה שיער "את סוחבת כמות של שתי נשים ממוצעות" ולא רציתי שההחלקה תוריד לי את הנפח ואיראה כאילו יש עלי פאה. יש לי שיער גלי ולא הייתי מעוניינת במראה של חלק מקלות. רציתי מראה מוקפד אך טבעי.

החלטתי ללכת על מה שאני מתייחסת אליו כאל טיפול ביניים. "טיפול קראטין משקם" של חברת LASIO.
קראטין הוא החומר ששומר על איכות השערה, עובייה, חוזקה וצבעה הטבעי. 

הטיפול שלLASIO  מבוסס על מים והוא מאושר על ידי משרד הבריאות, מה שאומר, שהחומר נבדק בבדיקות קפדניות והוא בטוח לשימוש. הטיפול המשקם מתאים לכל סוגי השיער, ואפשר להתאים אותו אישית לפי הצורך הספציפי של הלקוחה. 



הגעתי למרכז ההדרכה בתל אביב וציפיתי להעביר שם כמה שעות טובות רגל על רגל ולהפתעתי הטיפול היה קצר, מהנה ונעים ואפילו הספקתי לעבור במקום פדיקור טוטאלי ומטריף.
על שיער רטוב ריססו את החומר, ייבוש קליל בפן ולאחר מכן עברו לחלק הארי של הטיפול. בעזרת מחליק שידכו בין השערה לחומר המשקם.  
התבקשתי לחפוף למחרת את השיער ולהשתמש בשמפו ובמרכך המיועדים לטיפול של חברת LASIO. פעם בשבוע להשאיר מסיכה מטפלת כ-20 דקות על השיער.

פן בשניים
התוצאה:
הטיפול צריך להגיע עם אזהרה: "על אחריות המשתמשת להיזהר לא להתמכר לשיער שלה".  כל היום אני רק רוצה לגעת, לחוש ולממש את השיער שלי.


בחיים לא היה לי שיער כזה חלקלק ונעים למגע. הנפח ירד במעט והגוון הג'ינג'י הטבעי לא הושפע. בדיוק כמו שרציתי! לא נראה לעין שעברתי טיפול כלשהו ומלכתחילה כיוונתי לתוצאה המדמה מראה טבעי ככל האפשר. הריח של המוצרים הנלווים כובש ומלהיב. אני נהנית לחפוף איתם.


זנחתי לבינתיים את הקרמים והשמנים. לא צריכה אותם כיון שאין זכר ליובש שהיה. בשלושה שבועות שעברו מאז הטיפול, השיער מביע נכונות להתמסר לפן או למחליק. כיף אמיתי להתמודד ככה עם שיער ג'ינג'י עבה.



שורה תחתונה: כשיגיע הזמן לחדש את הטיפול, אני בוודאות הולכת לחזור על זה שוב.

רחוב קהילת סלוניקי 9, תל אביב. 
03-6336688


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

תגובה 1:

  1. בעיני השיער שלך תמיד מושלם אבל ללא ספק ניכר בו זוהר חדש.

    השבמחק