יום חמישי, 15 ביולי 2010

עוד קצת


ט"ו באב מתקרב לו (26.07) והמלשינה עומדת לשתף אתכם במבצע שווה "צועקים אהבה בראש חוצות": חברת הפרסום העולמית JCDecaux יוצאת בפעילות מיוחדת ומעניקה ל-5 זוכים מאושרים, אפשרות להציע נישואין או להצהיר על אהבתם באמצעות פרסום על גבי מודעות הפרסום בתחנות אוטובוס בתל אביב. איך משתתפים? לחצו כאן
אני לא יודעת מה איתכן אבל אני תמיד אוהבת קצת מקוריות..



חבר יקר פנה אלי לאחרונה וביקש להתיעץ מה לקנות לחברתו מתנה אפשרית לחג האהבה העברי. כיוון שאני יודעת שיש גברים שקוראים אותי (סודכם שמור עימי) בחרתי להציע מבחר הצעות לגבר:
הקלאסי: פרחים, שוקולד של רוי שוקולד או מקס ברנר, מכתב או שיר.
המפנק: יום כיף בספא, ארוחת גורמה.
המטפח: סטים של קרמים, איפור.
אני אישית אהבתי את המראה של לוריאל שהוציאו סדרה במיוחד לט"ו באב:


החושני: לבנים באפרודיטה או LA SENZA.  

לדעתי בתכלס, לא משנה מה תחליטו לעשות באותו יום, זמן איכות יחד זה הכי חשוב!


כבר תקופה לא קצרה אני מרגישה שאני צריכה שינוי ומשבוע הבא אתחיל להיפגש עם מאמן אישי או בשפת היאפים קואצ'ר. כולי תקווה שהטיפול הזה יכווין אותי למטרות שאני רוצה להשיג, ילמד אותי לנצל את המשאבים שבי לתועלת האישית שלי ובעיקר יחבר בין עצמי לאנוכי. ישנם דברים שאני רוצה להספיק להגשים, ישנם תחומים כמו אומנות שאני רוצה לפתח ולהתפתח. לכן אני מחכה בכיליון עיניים לסיים את המבחנים ולהתחיל לממש רעיונות ורצונות.  

ביום שבת בבוקר, אחרי ארוחת בוקר מוצלחת בשלוותא בנמל, הצטלמתי לתומי על גשר ולתדהמתי דייג "חוצפן" החליט להצטרף לתמונה ועכשיו גם לבלוג. מהיום אימרו הבלוג של  
PASSIONISTA&THE FISHERMAN.



עוד יומיים אהיה בת 26! שנה שעברה חגגתי בספארי ברמת גן. קומץ חברים מובחר סייר עימי בחצות הליל בגן החיות וזכינו לביקור מקרוב בכלובי האריות, קרנפים, זברות, פילים ולהאכיל ג'ירפות. אגב, את העוגה הכינו לי לא מקמח וביצים אלא.. מסושי!
השנה אני הולכת לחגוג ב..... טוב עוד לא אספר, פשוט תצטרכו לחכות לפוסטים הבאים. באמת שיש למה לחכות.

ובינתיים אני מזכירה, בשבת בערב ההגרלה ואפרסם את שמות הזוכות ביום ראשון בערב. נא להירשם!


אאוטפיט:
שמלה: אפרתה, חגורה+שרשרת: שלומית אופיר, קשת עלים: יעל שטיינברג, תיק- ASOS, כובע: משביר, סנדלים: עמנואל.

3 תגובות:

  1. וואי תמי איזה תמונה מעולה עם הגל שמשפריץ!!!! פייבוריט שלי בהחלט! :)
    אני מאחלת לך שיהיה לך יום הולדת מאושר ושמח, שתהני מכל רגע, שתמצאי את דרכך ותאהבי את עצמך לפני הכל!
    המון מזל טוב!!! :)
    אוהבתותך

    השבמחק
  2. יפה לך תכלת. תהני ביום הולדת.
    אני לא מעריצה גדולה של חגיגות מיוחדות, אבל נשמע שאת כן.
    נשיקות ותספרי איך היה.
    אה, ואתמול קפצתי לשניה לקניון רמת אביב וחשבתי עלייך ליד חלון הראווה על מיליון הברביות.

    השבמחק
  3. אז כמו שכבר איחלתי - מזל טוב! מקווה שחגגת היטב.

    אהבתי את התיק הירוק, דווקא משתלב מאוד מעניין עם השמלה.

    :)

    שבוע טוב!

    השבמחק