יום שישי, 8 באפריל 2011

מארונה של שופוהולית- מכירת גג

מחר---------------מחר-------------מחר
בין השעות 15:00-18:30 אערוך סבב שני ואחרון למכירה שלי ושל שרונה ראובני (שתמכור מותגים במידות גדולות, אביזרים לשיער ובובות מעשה ידייה)  .

לקבלת הכתובת המדויקת בהרצליה נא ליצור קשר: 0542472883
או במייל tamtumm@gmail.com
מי שרוצה לבוא לפני או אחרי שעות המכירה- נא ליצור איתי קשר מראש.  המכירה במזומן בלבד.
הכל חייב להימכר, מחירים זולים במיוחד.

מה יהיה:
DIOR, ASOS, URBAN OUTFITTERS, BEBE, KAREN MILLEN, NOLITA, אליז, קאלה, MISSONI, וינטג', JUICY COUTURE, KENETH COLE, סטיב מאדן, TOPSHOP מיטב מעצבי ארצינו, תיקים, צעיפים, נעליים, וואן פיסים

מידות בגדים 34-36-38
הכל חדש, מקורי, יד ראשונה עם טיקט, ללא פגמים.
מי שבמידה 37- מרוויחה זוגות  נעליים מעלפים

אז אם את:
במידות שלי
מתחברת לסטייל בבלוג
פשיוניסטה בנשמה
לא מפחדת מאדום
= קנייה טובה ומוצלחת!

למכירה של שרונה: בין השעות 14:00-19:00. אני כאמור אהיה בין השעות 15:00-18:30.

אני מחכה בהתרגשות לראותכן:

בחרתי להציג מדגם קטנטן ממה שיהיה מחר (כי יש לי למכור ארון שלם): 













להתראות מחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה