יום ראשון, 17 באפריל 2011

איה, כואב מרוב שזה יפה

הזדמן לי לבקר במרכז הקניות G צמרת שבמתחם מגדלי yoo. הציפייה הייתה לראות מותגים כמו בכיכר המדינה אבל לדאבוני G צמרת הוא עוד מרכז קניות. המקום מעוצב יפה ושקט, קהל המבקרים הוא מבוגרים בוגרים ואמהות טריות. יש בו סופר פארם, רשת מזון אורגנית, ללין  וחנות תכשיטים ששבתה את ליבי בשם איה עזריאלנט שקרויה על שם המעצבת הגוגל הסגיר שמדובר במעצבת תכשיטים בינלאומית שזכתה להצלחה בחנויות היוקרה כמו סאקס פיפת' אבניו, בלומינגדייל'ס ומייסיס. 


התכשיטים מעוטרים במיני טקסטורות והעיצובים מיוחדים. מופלא בעיניי איך שהמעצבת לקחה דגם מסוים וייצרה אחד בכסף וקריסטלים ושני בזהב ויהלומים ושניהם נראים לי שווי ערך אחד לאחד. אהבתי גם שהמעצבת משתמשת במוטיבים הלקוחים מעולם הים- גרגירי חול וכוכב ים. 






אהבתי את השרשראות הארוכות שאפשר לענוד באופנים שונים, כמו לכרוך כצעיף או לקשור כעניבה. השרשראות עשויות כסף טהור בציפוי זהב 18 קראט והן מתאימות לכל הופעה. אילולא הייתי בחודש ללא קניות, הייתי מצרפת אותן בשמחה למשפחתי.



עגילי פנינה וכוכב ים:




שני זוגות העגילים הבאים מיועדים למי שאיננה "מקושטת" בחורים באוזניים: בעזרת מגנט רב עוצמה הם נשארים על התנוך ולא נופלים. ניסיתי והתאהבתי. יש מצב שאכניס אותם לוויש ליסט שלי. 






ומה לגבי המחירים? עממיים לחלוטין. כנסו ותיווכחו. והאיכות? כנראה שמעולה. ספק אם המלכה נור (שתמונתה עם התכשיטים מופיעה ברחבי גוגל תמונות) הייתה מסתפקת במשהו סתמי.
עוד מעט ליל הסדר? מוכנים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה