יום ראשון, 29 באפריל 2012

בובי בראון

סוף סוף זה קרה! רשת האיפור האמריקאית "בובי בראון" פותחת חנות ראשונה בארצינו הקטנה. את המוצרים של בובי בראון, המייסדת של חברת האיפור המקצועי שקרויה על שמה, ניתן היה להשיג עד היום רק בבתי כלבו יוקרתיים בחו"ל אך לא עוד. 

על מה כאן המהומה??
בשנת 2010 בובי בראון העלתה קמפיין מצליח שממשיך לככב עד היום בשם "Pretty Powerful". ככלל כל הנשים יפות ללא איפור אך עם האיפור המתאים את יכולה להיות powerful. הקמפיין הציג לראשונה נשים מן השורה בתמונות של לפני ואחרי איפור ונחשב פורץ דרך בתעשיית היופי. כדברי בובי בראון "איפור הוא דרך עבור אישה להיראות ולהרגיש כמו עצמה, אך יפה יותר ומלאת ביטחון" ועם כזאת אמירה נכבשתי גם אני. 



מהיום ניתן למצוא את המותג "בובי בראון" שקיבל חנות משלו (בחו"ל הוא נמכר באמצעות דוכנים בחנויות כלבו יוקרתיות) בקניון השכונתי האהוב עלי- קניון רמת אביב, בקומה 1 ליד רזילי!! נכון להרגע לא מתוכננת פתיחה של חנויות נוספות בארץ.

בהשקת החנות אליה הוזמנתי צפיתי בהדגמת איפור על הגברת דפנה שחר (או בשם שהענקתי לה- גברת עור פורצלן) מאת אמן האיפור הראשי של בובי בראון, סניור אדוארדו. התמונה הזאת צולמה בהתחלת הדגמת האיפור של בובי בראון על דפנה:
 ובמהלך ההדגמה נמרחו על דפנה קרם בסיס, קרם עיניים, קורקטור, קונסילר, פודרה, צלליות, מסקרה וקצת גלוס.
והרי התוצאה הסופית לפניכן: דפנה מאופרת אבל נראית הכי טבעית בעולם וזה מה שגרם לי להתאהב במוצרים של בובי בראון. זה בדיוק מה שאני אוהבת בעצמי- להיות עם ולהיראות בלי.
כמה מוצרים שאני ממליצה מניסיון לדגום בבואכן לחנות:
בשורה הראשונה: Shimmer Brick  ניתן להשתמש בו כצללית, סומק או היילייטר- בכל מקום שרוצים להאיר, להבהיר ולהדגיש. זוהר קסום שמגיע בחמישה גוונים: בז'-שנהב, ברונזה, ורוד, קורל וגם במהדורות מוגבלות. מחיר: 195 שקלים.
שורה תחתונה מימין לשמאל:
Long Wear Gel Eyeliner -אייליינר ג'ל שמגיע בכמעל 12 גוונים שונים, נמרח בקלות וקל לשחק איתו עד שמתקבע סופית. בעל יכולת להישאר על העפעף שעות רבות. 
Creamy Concealer Kit - ערכה של קונסילר ופודרה, מעל 12 גוונים שכל אחת בוודאי תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.
דפים שסופחים לחות ושומן מהפנים כדי לתקן ולקבע את האיפור כשצריך. לבעלות עור שומני כמוני. 
Face Touch Up Stick - זוכה מגזין instyle כקנייה טובה לשנת 2011, מרענן איפור בצ'יק.  

מלבד זאת בבובי בראון מציעים מבחר של סדנאות איפור אישיות, את ואחד המאפרים המקצועיים של בובי בראון, שיכולות להימשך החל מחמש דקות ועד שעה וחצי.
בסדנה "מסיבת איפור" שהינה הכי מקיפה ונמשכת 90 דקות, עלותה 350 שקלים כאשר כל הסכום מוחזר במלואו לרכישת מוצרים.  אותו דבר כאשר מדובר בסדנה "איפור לאירוע" שנמשכת כ45 דקות ועלותה 200 שקלים.
טלפון לקביעת סדנא:  03-6054438
ולכל שאלה, טענה או סתם החלפת רשמים-  בובי בפייסבוק
אגב, מעל 500 מכורות לאיפור מחכות לכן בקבוצה הזאת-  https://www.facebook.com/groups/241974576900/
ואף פעם לא משעמם שם....


שתהיה לכן התמכרות חדשה ונעימה!

תגובה 1:

  1. אני מאוד אוהבת את המראה הטבעי שבובי בראון דוגלת בו :) הוא באמת הכי מחמיא לאישה

    השבמחק