יום שלישי, 2 ביולי 2013

והארץ מלאה בלוגריות אופנה....ויהי אור

כשפתחתי את הבלוג לראשונה לפני שלוש שנים וחצי, רציתי להכיר אנשים שאוהבים וחיים אופנה כמוני. בזכות הבלוג הכרתי ועוד זוכה להכיר פשיוניסטיות בנשמה שממלאות בחן את עולמי. לא רק דרך הבלוגים שלי (PASSIONISTA ו- KATOMANIA) אני זוכה להכיר אנשים חדשים. אירועי יחסי ציבור הם ההזדמנות להכיר באופן אישי יותר בלוגריות אופנה אחרות. "זר לא יבין זאת", גם לא עיתונאים שמוזמנים יותר מאיתנו לאירועי יח"צ.  בעיניים זרות אנחנו מצטיירות כמי שמצלמות כל עצם, חיות ברשת ובעיקר לא שותקות לדקה.
ובעצם, לכתוב בלוג זה תחביב יומיומי, ש"גוזל" זמן יקר אך מאוד מספק. אין רגע דל בעולם הבלוגרים כי תמיד יש על מה לדבר, מה להתעדכן ובעיקר כיף יחד. 


GAP הזמינה אותנו ליום כיף. לפני כן, התבקשנו להגיע לסניף עזריאלי ולהמציא לנו שתי מערכות לבוש מהקולקציה בחנות. כל אחת מהבלוגריות המוזמנות- ספימורגןריייאנהסיוןקטיהשרונה גבריאל הראל ושרונה ר. עשתה גם את הסטיילינג לתלבושות שבחרה בעצמה. 
** לחצו על שם הבלוגרית כדי לעבור לבלוג שלה. 

מימין לשמאל לבושות GAP: יאנה, אניקטיהסיון, שרונהספי ומיראל

ל- GAP יש מוניטין של סגנון קז'ואל קליל ואיכותי וזה הסגנון שבחרתי להתמקד בו בעצמי. אז הפעם לשם שינוי, הלכתי על מכנסיים וחולצה ולא התחרטתי. הגזרות מכנסיים של גאפ מחמיאות מאוד. מראש התעניינתי ליצור מראה פשוט ונוח, בלי עליוניות/ תיקים/ תוספות למיניהן. אם לא הייתי מחליטה מראש על סגנון מוגדר, הייתי מוצאת את עצמי מודדת את כל החנות בתא הלבשה אחד ועם כמה שהחנות הגדולה של עזריאלי, חווית הרכבת מערכת לבוש עלולה להיות מתישה.

יום הכיף נקבע בסטודיו גברא לצילום, שם נתקלתי בקייטרינג הכי חמוד בעולם. לימונדה ורודה שנמזגת לתוך צנצנות זכוכית מקושטות בקש פסים ועליו הלוגו של גאפ. פירות, מאפים, קאפקייקס צבעוניים עם קישוטי לבבות ופרפרים, הכל התמזג לתוך מפה צהובה מעוטרת נקודות. (הו, כמה אני אוהבת פולקה דוט). וצהוב.  




בגאפ חשבו על כל מה שבלוגריות אופנה צריכות ליום כיף וארגנו לנו סדנה מעשית באינסטגרם. אפשר לעקוב אחריי תחת היוזר  TAMARITNIR    וכמובן, מעצב שיער ומאפרת. את התמונות צילמו הסטודנטים לסטודיו לצילום של גברא ואני חייבת לציין אותם לשבח על ההשקעה והיצירתיות של סט הצילומים. הייתה לכל בלוגרית פינה אינטימית משלה להחליף בגדים ובגדול הייתה אווירה שמחה, כך שהזמן עבר במהירות ובהנאה עד שהגיע התור שלי להצטלם. 

למרות שאהבתי את איך שאיפרו אותי- עיניים מודגשות טורקיז וליפסטיק אדום, (נועז זה שם המשחק) יש מוצר אחד שאינני יכולה בלעדיו והוא הפודרה השקופה של מאק  PREP + PRIME TRANSPARENT FINISHING POWDER. 


תלבושת ראשונה- חולצה, ג'ינס בויפרינד ונעלי ניאון ורודות = GAP. שרשרת ורודה- אוסף פרטי, שעון EMBOSS, עגילי לבבות של מיכל בן עמי. 



נהניתי מאוד בצילומים, הרגשתי חופשייה בזכות הצבעוניות של הסט והצלמת זרמה עם רצונותיי. הייתה לי חוויה נהדרת!  תלבושת שנייה: חולצת ג'ינס, מכנסיים ונעלי ניאון צהובות = GAP. עגילים של מיכל בן עמי. 




ספי ארליך, הבלוגרית הצהובה ואני מחליפות רשמים על פריז. ספי אחת הבלוגריות הראשונות שעקבתי אחריהן בתחילת ימיי כבלוגרית ואני מתה על הסגנון שלה. 


בסוף הצילומים נתנו לנו לבחור במתנה שני פריטי לבוש ואקססורי אחד. בחרתי את הלוק השני במלואו. הוא מושלם והמכנסיים מאוד נוחות ונעימות על הגוף. אל דאגה, בימים אלה התחיל הסייל בחנויות ואני בוודאות חוזרת לקנות את החולצה הלבנה שהשארתי מאחור.

תודה מיוחדת למיקה הנהדרת ותודה ל- GAP ISRAEL על אירוע מושקע.
אירוע שמוקדש רק לבלוגריות אופנה, שנעשו בו מיטב המאמצים לרווחתינו אינו מובן מאליו. אני מקווה שהתמונות מדברות בעד עצמן ומדגימות כמה נהינינו ועד כמה היחס שקיבלנו באותו יום היה משמעותי. מה שנקרא הציבו רף גבוה של רמה לאירועים של בלוגרים. מדהים שגם אחרי שלוש שנים וחצי בבלוגוספירה עדיין יש הפתעות ועניין. הרבה עניין. 
 רק חבל לי שאנו בלוגריות אופנה ישראליות, שכותבות ומפרגנות לא פעם למעצבים ישראליים ועדיין זוכות ליחס צונן מצידם...  

להתראות באינסטוש החדש שלי- http://instagram.com/tamaritnir/



2 תגובות:

  1. פוסט מקסים על יום מקסים!!! איזה כיף לכן...

    השבמחק
  2. ניקול אלכסיי17 ביולי 2013 בשעה 23:02

    וואו את נראית מהמם, כמה צבע מתאים לך והאיפור הורססססס

    השבמחק