יום שלישי, 23 ביולי 2013

טפו באב

אם ביהדות בחרו לציין את היום הזה, הלא נקדיש לו פוסט?!

היום הזה כבר התחיל טוב כשהתבשרתי על אירוסיה של מישהי שאני אוהבת. מזל טוב לזוג הצעיר! 
באופן כללי אני אישה רומנטית ומשתדלת שכל יום יהיה ט"ו באב, קצת קיטש והחיים שמחים יותר. הדברים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל ולא היום היחידי הזה בשנה. 


3 פריטים בהישג יד מוכנים ליציאה: ליפסטיק אדום, שרשרת לב וינטג' ובושם MISS DIOR. 
תודה לנטע על התמונה.

הציפורניים קושטו בלק 672 JADEDE מהסדרה SALLY HANSEN complete salon manicure שכוללת גם מחזק. נדרשו שלוש שכבות ובחלק מהאצבעות אפילו שכבה רביעית כדי להגיע לכיסוי מלא! ובכל זאת, עם כל הטרחה שבדבר, אהבתי את הצבע ואחזור להשתמש בו. מה שכן, בפעם הבאה אנסה למרוח בסיס ורדרד/לבן כדי להדגיש את הצבע ובתקווה לוותר על שכבות עודפות. 
מעניין אותי לדעת האם הצורך בריבוי שכבות נתון רק לצבע המנטה הספציפי או שמא ככה מתנהלת כל הסדרה? אם חוויתכן שונה משלי- DO TELL. 

דוגמת הפרחים שייכת למדבקות של סאלי הנסן (60 שקלים לאריזה שכוללת 16 מדבקות) וזכיתי להמון מחמאות בזכותה. המדבקות מצוירות מלק אמיתי, מה שאומר שאפשר להסיר אותן עם אציטון. הן גמישות וממלאות את כל שטח הציפורן והגודל של מדבקה אחת הספיק לי לשתי אצבעות!!! החזיקו מעמד 3 ימים וחצי, גם הלק מנטה!!  טיפ- למרוח טופ קואוט מעל כדי לשמור על שלמותן.  


BODY SHOP הישראלית השיקה לכבוד חג האוהבים מארז מיוחד שכולל סבון פילינג ותחליב גוף, המקושטים בשבבי ויטמינים בצורת לבבות! קיטש עם תועלת שנשארת הרבה זמן גם אחרי היום הזה....הגימיק הזה עושה לי כיף בלב. 


סבון הפילינג ותחליב הגוף מועשרים בתערובת עשירה של שמנים, קמומיל, תה ירוק, תמצית רימונים ואלוורה. לשניהם ריח מתוק כמו במפעל עוגיות ושניהם יחד וגם כל אחד לחוד עושים עור רך כמו תינוק. 50 שקלים למארז כיפי. 



את התשורות ליום המסחר בדובים ושוקולד אני מעדיפה שיהיו פרקטיות, ואם אפשר שיחזיקו מעמד יותר משבוע ימים לזר פרחים ממוצע. 
BASS-BUDS הן אוזניות לסטייליסטית המצויה. אוזניות לסמארטפון שמגיעות באריזה מהודרת, 6 זוגות אטמי סיליקון במבחר גדלים וצבעים ובשקית קטיפה שחורה. מלבד העובדה שהן מצוידות במיקרופון מובנה, כפתור לשליטת שיחות ו-MP3, בקרת שיחה (מענה/ניתוק), פקודות שליטה קוליות, תומכות בכל סוגי הטלפונים החכמים, איכות סאונד מקצועית HD....הן גם מקושטות באבן קריסטל של חברת SWAROVSKI! 



ממבחר הצבעים הענק שראיתי באתר, לארץ הביאו את BASSBUDS בצבעי ורוד, אדום, לבן, כחול ושחור. אני רציתי ורוד מטאלי. CHIC במיטבו. 
מחיר האוזניות 300 שקלים, לא זול אבל המחיר מצדיק את איכות השמע, את העיצוב וכמובן רעיון למתנה אדירה בשבילי.



את אוזניות BASSBUDS ניתן להשיג באתר הבית של המותג  www.earbuds.co.ilוברשת חנויות הסלולרi-cell   וברשת NEW  מתנות       http://www.new-gift.co.il




אמנם אני לא נמנית עם קהל המעריצות של ג'סטין ביבר אבל כשמדובר בבושם כזה ייחודי על שמו אני חייבת לפרגן. תודו שהבקבוק גונב לו את ההצגה. עם ורוד, אדום, סגול וזהב אי אפשר להתווכח. 
Girlfriend by Justin Bieber-  כמו אגרטל דקורטיבי מוצג לראווה אצלי על המדף בשולחן הכתיבה. הכי הורס שמתחת למכסה חרוט לו בזהב "NEVER LET YOU GO". 


הריח של גירלפרינד מתוק בכללי ויתאים לכל אישה שחובבת את הנישה. בשאיפה ראשונה זיהיתי וניל וסחלב ואחרי כמה דקות בשאיפה שנייה יסמין ותפוז. הריח מאזן בעדינותו את העיצוב הצעקני. 
50 מ"ל - 229 ש"ח
100 מ"ל - 279 ש"ח 




מאחלת טפו באב שמח והכי חשוב- סיפוק ואושר מדי יום. 

תגובה 1:

  1. איזה פוסט קיטשי וכיפי!!! חג אהבה שמח❤

    השבמחק