יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

את מרוצה מהשיער שלך?



אני חייבת לברר את העניין הזה אחת ולתמיד- יש דבר כזה אישה שמרוצה מהשיער שלה?

מהגן עד סוף התיכון הייתי חברה עם אותה קבוצה של בנות. כל אחת מהן התהדרה בצמה. ולא סתם צמה אלא ארוכה ודקיקה. חיננית וקורנת, שקורצת לי. בהפסקות הן היו רצות וצוחקות והצמה תמיד אחריהן, מלווה אותן. אהבתי מאוד להתבונן בצמות שסימלו בעיניי עידן של תמימות.
לי היה הרבה שיער שסבל מנפח אדיר. הצמה שלי הייתה שמנה, עבה ובעיקר כתומה. הספר של אמא שלי היה מתלונן שלוקח לו יותר זמן מהרגיל לעשות פן לשיער העקשן שלי.
רק בצבא הבנתי את היתרון המשמעותי שבשיער מלא: חוויתי נשירה מסיבית ועדיין השיער עמד בזה. חברתי, לעומת זאת, סבלה מקרחות קטנות.  
ונוס של בוטיצ'לי  לא הייתה נחשבת לסמל יופי אילולא ניחנה בשיער צפוף וארוך. אני ניחנתי בשיער ג'ינג'י טבעי, בולטת מהשאר ומיוחדת בדרכי. בכלל, מראה של שיער שופע מושך את העין וזו הסיבה מדוע אני מרגישה צורך לשמר כמה שאפשר את השיער המלא שניתן לי.


סדרת הטיפוחDENSIFIQUE  של חברת קרסטס פריז מטפלת באופן ממוקד בשיער שאיבד את מראה צפיפותו ומספקת לו מראה מלא יותר ועובי מבלי להכביד. החומרים הפעילים עוזרים לקרקפת לבנות מחדש את סיב השערה ולייצר מסת שיער שופעת עוד יותר.
סדרת מוצרי דנסיפיק כוללת 3 מוצרים:
Bain densité – אמבט חפיפה (שמפו) 150 ₪ ל-250 מ"ל.               
Masque Densité - מסכה במרקם עדין. 253 ₪ ל-200 מ"ל.                
Densimorphose - מוס לטיפול במראה צפיפות השיער. לנער היטב לפני השימוש, להשתמש על שיער חפוף ומנוגב, עם כמות של מוס בגודל תפוז. אין לשטוף את המוס, אלא לעבור היישר לעיצוב השיער.
151 ₪  ל-150 מ"ל.            
הניחוח עדין ומזמין לגעת.



דנסיפיק מתאימה לכל סוגי השיער. נשים עם שיער דק יוכלו לחוות שיפור אחיד במראה הצפיפות ובעלות שיער מלא יוכלו להיעזר במוצרים לשמר את הקיים.
אחרי שימוש של מעל 30 יום, אני יכולה לדווח על שיער גמיש ובריא, באופן שקל לעצב איתו תסרוקות מבלי שיישבר. עוד יתרון נפלא לשיער מלא, הוא מחזיק תסרוקות מסובכות. צירפתי לכן כמה אביזרים שמצאתי באי.ביי במחירים מצחיקים. בעזרתם כל אחת תוכל לקלוע לעצמה צמה ולעצב את השיער בסגנון שמתחשק לה.


3.34 ש"ח בלבד לאביזר


3.76 שקלים 



18.40 שקלים לכל הערכה


סט אביזרים לשיער לבחירתכן, המחיר משתנה בהתאם לסט 









קשתות, כתרים ושרשראות 




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה