יום ראשון, 1 במרץ 2015

רק היום לא תמיד וקשה להשגה ביחד


הפעם אני רוצה לחלוק איתכן המלצה חמה לאתר קניות ישראלי.
1item



האתר יוצא עם מבצעים שווים לעיתים קרובות אז כדאי להירשם לניוזלטר. קוד 50% הנחה על הפריטים שכבר בהנחת סייל, הוא המבצע החביב עלי.
דבר שני, המחירים הוגנים. כל הפריטים באתר נמכרים עד מאה שקלים!

1item מציע בגדים ממידה 34 ועד מידה 40. בחלקו אפשר למצוא גם מידת וואן סייז ומחלקת הבודילישס תספק "מציאות" למידות 42-44. ישנם פריטים שמגיעים עד למידה 52, מצב פחות שכיח אבל קיים.
תצוגת הבגדים באתר משקפת אותם נאמנה, גם מבחינת צבעים וגזרה. עם זאת, הייתי שמחה לו היו מוסיפים את הרכב הבד בתיאור הפריט. טייטס שקניתי ב-79 שקלים נחרש ונחרש ועדיין נשארו בו עוד המון חיים. מה גם, שלא ראיתי דוגמא דומה בחנות אחרת.

השמות של הפריטים מבטיחים תוספת קומית לחווית השופינג: שמלת טרי ובריא, חולצת מר לי בלב או חולצת נהגוש הנסיך.
גאון מי שחושב על השמות. אני נהנית מהם.


מה אני לובשת? חולצה (לא תמיד)+ קרדיגן (רק היום) +טייטס (קשה להשגה): 1item

נעלים מנעלי בינגו, כובע מאוסף פרטי ותיק "SACKPACK". 


המשלוח בדואר רשום חינם בקניה מעל 60 שקלים. שליח עד הבית יעלה 25 שקלים והמחיר יורד כשסכום ההזמנה עובר את סף המאתיים שקלים.

האמת שהזמנתי לראשונה מהאתר בגלל סקרנות ונשארתי בזכות השירות. רציתי להחזיר פריט, שלחתי מייל לשירות הלקוחות וענו לי באותו יום. מסתבר שיש לי 60 יום לשלוח אליהם בחזרה פריט שלא מתאים לי. בלי לחץ.
הייתה לי שאלה על פריט, הודעה בדף הפייסבוק טופלה למחרת בבוקר. התרשמתי שהצוות מאחורי האתר מעודכן ומתקתק עבודה. משלוחים יצאו לכיווני יום יומיים לאחר ההזמנה באתר.
כל בגד נשלח ארוז בשקית נפרדת והחבילה מכילה איזה שי חמוד. אקססורי לפלאפון או משהו קיטשי חמוד אחר.





החל מהיום 1-4.3.15 נפתחת חנות פופ אפ (זמנית) של 1item בדיזינגוף סנטר. מכנסיים, שמלות, חצאיות, חולצות, ג'קטים, תכשיטים, נעליים ותיקים, הכל הכל הכל עד 50 שקלים.
ראשון- שלישי 10:00-20:00     רביעי 10:00-18:00
מתחם המעצבים, הכניסה משער 5, קומה 1-, בין מאק לסופר פארם.


תודה לאורנה על התמונות. 

ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה