יום שלישי, 3 במרץ 2015

אלה דברים שאותי משמחים


מהו הזרז הכי אפקטיבי לסילוק מצב רוח רע?
תרגישו חופשי לשתף, אני שואלת ברצינות.

אני מצאתי שבקבוק קטן שקוף עם נוזל קסום יכול לחולל הבדל בהרגשה הפנימית. אני מוכנה להשקיע בבקבוק כזה גג 60 שקלים, אך גם בקבוק בעשרה שקלים יכול לגרום לאותה תוצאה מבורכת. יודעות דבר מבינות שהגוון של הנוזל הקסום הוא מה שחשוב ופחות תווית המחיר שלו.
איכשהו מבט אחד על ציפורניי המסודרות והדברים כבר לא נראים כל כך גרועים.
כמובן שאני מדברת על בקבוק....לק!
ואם יש לי שעה פנויה להשקיע במניקור מקצועי במכון, אז בכלל היום שלי מוצלח.


פעם קראו לזה "להזדנגף". היום, בטיול קצר ברחוב דיזינגוף אפשר לחשוב שיש המון מכוני יופי כמעט כמו שיש המון בוטיקי אופנה. כפי שניסיוני לימד אותי, יש בוטיקים ויש בוטיקים והמגוון הרב עלול לבלבל.
אל מכון היופי YALIS  בדיזינגוף 112, הגעתי בזכות התמונות היצירתיות שהוא מציג בדף בפייסבוק. הן טעימות לעין ומשדרות אווירה אחרת.
מדובר במקום ממש חדש שמעוצב בסגנון סוהו ניו-יורקי צעיר, מלא בניואנסים קטנים ומפתיעים בכל מיני פינות. בקומת הכניסה עמדות המניקור, בקומה התחתונה שנסתרת מהרחוב עמדות הפדיקור. בקומה למעלה חדרים לטיפולי פנים ומסאז'ים. החלוקה הזאת שומרת שהלקוחות יהנו מפרטיות מסוימת.

 

למניקור נבחרה כשכבת בסיס  fill the gapשל ESSIE. מוצר זהב שגם בבית אני משתמשת בו קבוע.
מבין תצוגת הלקים הענפה, בחרתי לנסות את  every month is Oktoberfest של O.P.I
הוא אדמדם עם תת גוון סגול, תלוי באור ומאיזו זווית מסתכלים על הלק. שתי שכבות מספיקות לכיסוי והוא עמיד. 5 ימים שלמים שרד הלק ובלי סדקים.


לגבי המניקור- בטח שיש לי מה להגיד. את הכלים חיטאו בפניי, את העור היבש מסביב לציפורן לא דחפו במקל אלא הסירו בעדינות רבה, כל המוצרים היו של חברות גדולות ומוכרות בשוק. למרות שהייתה המולה ורעש מסביב, המניקוריסטית לא נתנה לזה להשפיע עליה ועבדה לאט וכראוי. קיבלתי את מלוא תשומת הלב שלה. התוצאה- לא נשאר אזור אחד סורר, מחוספס או לא משויף. יצאתי מרוצה מאוד.
תוספת למחיר המניקור היא אמבט פרפין ואני לא מוכנה לוותר על התענוג הזה. זה חם ונעים, טוב למפרקים, מפוצץ את העור בלחות שנשארת לכמה ימים רצוף. אין טוב מזה ביום קר.


YALIS  בדיזינגוף 112 ולפייסבוק:




מכפות הידיים אעבור להמלצה חמה על אחת בשם מור שהיא מכשפת כפות רגליים.
מור למדה 4 שנים בסמינר הקיבוצים ולאחר מכן המשיכה ללמוד קוסמטיקה טבעית, רפלקסולוגיה וטיפול בכאב.
מור מקבלת לקוחות בקליניקה שנמצאת באחד הרחובות הכי יפים בתל אביב, רחוב ביאליק. הגעתי אליה לטיפול רפלקסולוגיה עקב כאבי גב וכתפיים.
בגלל שהיא נטורופתית, זכיתי לקבל בונוס- עצות בנוגע לתזונה בריאה.
הרגל היא מפה של הגוף ומאפשרת לטפל בכאב כאשר לא ניתן להגיע לאיזור הפיזי בגוף. באמצעות לחיצות על כף הרגל ניתן לגעת ברבדים עמוקים יותר של הכאב דרך הבנת המשמעות הרגשית של האיזור הכאוב.  


לטיפול רפלקסולוגיה קבוע השפעה מצטברת של ניקוי רעלים מהגוף, והוא עשוי לסייע בשיפור תפקוד האברים הפנימיים, היציבה, תחושת החיוניות, הכח ואף מצב הרוח.
כאב לי באיזור מסוים בגב ובאמת בכף רגל ימין התגלה מצבור של "קריסטלים" כפי שמור אומרת בשפה מקצועית. כל לחיצה בכף הרגל הובילה לקנאקים ולשחרור הפרעות בזרימה. טיפול שהוא 45 דקות חלף עף לי, זה מרגיע בדיוק כמו מסאז' רק שלא מסיימים בסוף מכוסים בשמן ובתחתונים.
חשתי הקלה רבה בגב אחרי הטיפול ולמרות שהייתי רעבה, לא עניין אותי כלום. שתיתי ליטר מים ואיך שחזרתי הביתה מהקליניקה נכנסתי למיטה לשנ"צ. ישנתי ממש עמוק באותו לילה. יומיים לאחר מכן חזרתי לפעילות מלאה בלי כאבים.

בחודש מרץ, טיפול יעלה 150 שקלים במקום 250. למור התקשרו: 0549988173


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה