יום שלישי, 21 ביוני 2016

יש נעליים שמדברות בפני עצמן




אין ספק שהסניקרס זוכות לתהילת עולם בשנים האחרונות. הן מככבות על המסלולים של בתי האופנה הכי מפורסמים ומעצבים מקדישים להן קולקציות שלמות. זהו טרנד שמיטיב עם כפות הרגליים וסוחף כל חלקה טובה בסביבה עד שגם קטגוריית בגדי הערב לא נשארה חסינה מפניו. 

ליידיז שעומדות בפני הפרום- ביחרו בבלתי צפוי. סניקרס צבעוניות במקום עקבים ואתן יוצרות פאשן סטייטמנט בלתי נשכח + מתויגות כמודל לחיקוי. 


קרדיט לתמונה: פייסבוק סקצ'רס


בסניקרס אין חוקים. הכל הולך. אני מציעה שתזנחו את ההדפסים החלקים ושתתפרעו עם הצבעים והעיצוב. לשלב את הנעליים עם חצאית או שמלה זה חתיכת אתגר אבל מי שמפצחת את הנוסחה, מתמכרת. 
רוח המותג של נעלי SKECHERS צעירה בנפשה ונהנית לשבור כל מיני חוקי אופנה בלתי כתובים. 

רק להוסיף שמלה קטנה שחורה או לבנה תחרה. אני מדמיינת חצאית פליסה באורך מידי וטי-שירט עם הדפס שובב. אולי וסט ג'ינס קצר.

הפייבוריט שלי, מפוצץ באישיות. מכנסי קרעים, ג'קט עור סטייל בייקרים, הבנתן לאן אני הולכת עם זה....



בניגוד גמור לתמונה הקודמת, דגם לילדות. חבל שהדגם מגיע עד מידה 35. בשמחה הייתי מאמצת אותו.





 קרדיט לתמונה: רפי דלויה



את חנויות סקצ'רס אפשר למצוא בנמל תל אביב, בקניון איילון, גרנד קניון בבאר שבע, סטאר סנטר באשדוד, ירושלים רחוב יפו 44 וחולון המכתש 6. 


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה