יום שישי, 24 באוגוסט 2012

מייק מאק MAKE MAC

לא פעם אני נשאלת על המלצות לאיפור, שופינג ואוכל טוב. לעיתים אפילו לא צריך לשאול אותי- אני מאלה שרצות לספר לכולן כאשר נתקלות במשהו טוב אבל הפעם אני מתחשק לי לספר קצת על הבסיס של שגרת האיפור שלי. 

לפני האיפור, הפרמייר, היי לייטר וכל התוספות אני תמיד מורחת על פני תמצית שמן ארומתרפי של חברת פבוניה בוטניקה. אני מצאתי שזהו המוצר היחיד שמרכך את העור ומחליק אותו= המייק אפ נמרח ונספג ביתר קלות וכל האיפור נראה אחיד. מה גם שהתמצית מעכבת את הופעת ברק השומניות באיזור ה- T ויש ברק זוהר על פני מסוג רצוי יותר.  
מי שלא מכירה, חברת פבוניה ידועה בשל שימוש ברכיבים טבעיים מן הצומח והים. כל המרכיבים אורגניים ואינם מכילים תוספי צבע או אלכוהול.   168 שקלים ל-15 מ"ל תמצית שמן. 
http://www.pevon.co.il 

זהירות, מכורה לפניכן.
מאק היא חברת האיפור האהובה עלי וה- MOTHER SHIP שלי בקוסמטיקה יוקרתית. אני מאוד אוהבת את החברה ועוקבת קבוע אחרי השקות של קולקציות מוגבלות (אם כי הכל אוזל עד שאני מספיקה להגיע). 
בזמנו כשרציתי להתחיל להתאפר באופן יומיומי, קבעתי סדנת איפור עם מאפר ממאק, אחד על אחד, שילמתי 350 שקלים על התענוג ובתמורה קיבלתי 350 שקלים לקניות בחנות.  במשך שעה וחצי התאים לי המאפר את הגוונים שמתאימים לי ולימד אותי טכניקות איפור שונות כמו איך לעבוד עם מברשת המייק אפ ואיך להגיע למראה של שפתיים אדומות חושניות.
אמנם בסוף יצאתי משם עם קניות בסך כמה אלפי שקלים אבל זה היה שווה- הודות לטיפים שנתן לי המאפר והטכניקות שלמדתי- השתמשתי בכ-ל המוצרים והמברשות שקניתי כך שזאת הייתה קנייה חכמה ולא מבוזבזת.  
מאק גם מציעים סדנאות איפור קבוצתיות, רעיון מעולה לקבץ חברות למסיבת רווקות או לגיבושון בעבודה!

בכל אופן, אלו המוצרים הבסיסיים שלי:
מייק אפ FACE AND BODY גוון C1, מייק אפ נוזלי וקליל.
על בסיס מים וגם עמיד במים, נותן מראה הכי טבעי שיש! מגיע בבקבוק של 120 מ"ל, כמות ענקית שמספיקה לשנה פלוס.
פודרה prep and prime transparent finishing powder
הפודרה נראית לבנה אבל בעצם היא שקופה על העור ונותנת כיסוי מלא. לפני שהתמכרתי לפודרה הזאת, ניסיתי פודרה אחרת גם של מאק וגם של חברות אחרות ורק עם ה- PREP AND PRIME ראיתי תוצאות טובות. בהחלט מוצר דגל.
במאק מאמינים במיחזור ולכן על כל 6 אריזות ריקות שמחזירים לחנות, מקבלים שפתון לבחירה במתנה- תאמינו לי אני דואגת לנצל את המיחזור עד תום. אני אישית מאוד מתחברת לצבעים הורודים-כתומים-אדומים.
וכאן מבחר הצלליות (2 השורות הראשונות), בשורה השלישית סמקים חומים וורודים וברביעית גלוסים. מצד שמאל אבקה שמוסיפה טאץ' משי וזוהר לעור בצבע זהב בשם DRIZZLEGOLD.
ואיך אפשר לתפקד בלי מנקה מברשות (מימין) ומסיר איפור (משמאל).
מילה על מאק קניון רמת אביב- זה היה הסניף הראשון של מאק בארץ והוא הסניף הראשי שלי. אני לא יכולה לשים את האצבע שלי על למה הוא הכי חביב עלי מבין השאר אבל האווירה בו שונה, יותר פתוחה ומקדמת פנים (או לפחות שככה זה נדמה לי) ותמיד יש מספיק מוכרות ולא צריך להמתין שאחת מהן תתפנה לתת שירות. אם זה נראה לכן פרט לא חשוב, תדמיינו את עצמכן במסעדה עמוסה עם מעט מלצרים, מתכון בטוח לחוויה גרועה. 

ולסיום- 
שאלו מכורה- מה הדבר שהכי היית רוצה שיהיה במאק?
ענתה שכמובן ש1+1 על כל החנות. 
אם יש בקהל מכורות מאק נוספות- השמיעו את קולכן! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה