יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

איך עמדתי במשימה שלי או מתנות לחג בייצור ארצישראלי




תקופה עשירה במעברים ושינויים או כפי שאני מתייחסת אליהם- "הרפתקאות"- עתידה לעבור עלי החל מהעתיד הקרוב. מטבע הדברים אני מתרגשת לקראתה והפעם לשם שינוי אני מרגישה שאני זאת שבוחרת בשינויים ומנווטת ביניהם. הם לא נכפים עלי.
התזמון מתאים שכן אוטוטו תקופת החגים מתחילה ויהיה לי איזשהו כושר הסתגלות להתחלות החדשות. אוכל לבחון ולשקול ולתמרן ולאלתר ובעיקר להתקדם לקראתם בקצב סבלני.

אתמול הייתה לי משימה: לסיים עם קניית המתנות לחגים כי שבוע הבא מטורף מעבודה וסידורים + למצוא חפצי נוי שיתנו אווירה נעימה והשראה לבית החדש שלי.

ריגושים דברים יפים 
כשאני צריכה לספק מתנה מיוחדת לאנשים חשובים ואסור לי לפספס בעניין, אני פונה למירי שהטעם האקלקטי שלה לא מאכזב אף פעם.
הבוטיק שלה משתתף ביריד של מרמלדה מרקט והגעתי במיוחד בשאיפה להשלים את מטרת ליקוט המתנות.  
https://www.facebook.com/rigushim.beautifulstuff/
יצאתי עם 7 פריטים! ביניהם סוס נדנדה רטרו, מנורת לב מעץ לתלייה על הקיר שאפשר להפוך אותה גם למתלה שרשראות, קופסת מתכת מעוטרת בברכות של פעם ושלטים עם משפטי השראה. מבטיחה תמונות ברגע שאמצא להם מקום ומדפים.





ממול לדוכן של מירי, מצאתי דוכן מקסים עם מתנות מעץ וקרמיקה. "ממעמקים-אמנות המחזור בפסיפס ועץ".
https://www.facebook.com/psefas.mamakim/
 רכשתי מגשים שיכולים לשמש להגשת מזון וגם מתפקדים על תקן משטח להנחת סירים חמים בשולחן.





ובאותה פינה "צמנט"- סוקולנטים ביציקות בטון




דוכן מפתיע נוסף ביריד של מרמלדה מרקט: TOTAL ART STUDIO לבעלי חיים ולבעלים שלהם
https://www.facebook.com/TotalArtSt/?fref=nf
בראש ובראשונה אהבתי את הפרזנטור העונה לשם ביצ'ר שהתמסר לליטופים שלי. נצפו מיטות לכלבים מעץ, מתקני שתייה, תמונות לבית ומתלים בצורת עץ עם כיתובים הומוריסטיים כמו
 "ALL YOU NEED IS LOVE.....AND A DOG". 
כל כך הצטערתי שאין לי כלב אבל אולי בשנה החדשה גם השינוי הזה יגיע.


* ראוי לציון לשבח: כל הקונה יכולה להסתייע ללא תשלום בשירותי האריזה של סטודיו מסטיקים!


יריד המתנות של מרמלדה מרקט בקניון כפר סבא הירוקה
50 דוכנים על טהרת מלאכת יד, הכל מקורי וברמה גבוהה. אקססוריז, נעליים, תכשיטים, לתינוקות וילדים ובעצם גם לבית.

היום 10:00-22:00
ומחר בשישי 10:00-16:00












ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  
שלכן,
תמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה