יום שני, 11 במרץ 2013

טבע אורבני, דגים וחרוזים

הקדמה:
עוד ביולי כתבתי בבלוג על PIPA, מותג שמייבא מדנמרק מידות גדולות 42-56 ובסיום הפוסט ביקשתי ממיכל שתשקול להביא לארץ גם XXS בשבילי. תפילותיי נענו וקומה שלמה למידות 34-42 נוספה בחנות שברשפון. כמובן שכבר הספקתי להגיע לבדוק את הסחורה החדשה, להביא איתי נחיל ארבה שחטף מכל הבא ליד, בפוסטים הבאים תראו בעצמכן את התוצאה. 
PIPA: רחוב הפרחים 39, רשפון
טלפון: 09-9748088, נייד: 
0507-592936

כבר כמה זמן מככב ב- WISH LIST הפרטי שלי, ג'קט קליל שאפשר ללבוש מעל ג'ינס וחולצה מחויטת או מעל שמלה, כזה שקליל מספיק גם לימים החמים בקיץ.  


את השרוולון המעוטר כולו בחרוזים בעבודת יד מצאתי דווקא בליין המידות הגדולות של PIPA. הוא מידה 42 שהיא XS אבל ממש לא מרגיש לי או נראה עלי כמידה גדולה.  גם המחיר= 250 שקלים שיחק אצלי תפקיד ונכנס לסל הקניות. לינק לג'קט:
http://www.pipafashion.co.il/?categoryId=14727&itemId=32773





מיומנה של מכורה:
בתור תל אביבית מלידה לא יכולה להחליף את העיר שלי בעד סגנון חיים אחר.  בעיר ללא הפסקה שום דבר לא קופא על שמריו ולכן אני אוהבת למצוא פנינות (=פינות חמד) חדשות. בזכותן אני מתאהבת בתל אביב כל פעם מחדש. לאחרונה אימצתי באופן רשמי (=ביקורים תכופים) פנינה תל אביבית חדשה- בריכת הדגים האקולוגית בכיכר רבין. למרות שהיא די קרובה לכביש הראשי של אבן גבירול, יש באיזור שקט. כ"כ מקסים שם שאפשר לשמוע צפרדע רוטן או לחזות בעשרות ציפורים מקפצות בשיר מענף לענף. 
יש במקום המון ספסלים מוצלים ואפילו מיטות שיזוף! בכיף אפשר להירדם שם.  




 outfit:
PIPA ג'קט:  http://www.pipafashion.co.il/?categoryId=14727&itemId=32773
חולצה: cala,  מכנסיים דמויי עור: H&M,  נעליים: אלדו.  תיק: furla,  משקפי שמש: vogue מהפוסט הזה
טבעת כוכב: asos, טבעת פרח: אוסף פרטי. 


 אני הכי אוהבת לקחת take away מאחת המסעדות באיזור (ובאיזור אבן גבירול אין שובע לחיך הקולינרי שלי) ולשכב על גדות הבריכה, להאזין לקול פכפוך המים ולהתרכז באיזה ספר טוב. רק חבל שאין אינטרנט ווי פיי באיזור והייתי יכולה להספיק גם לעבוד קצת. בימים כתיקונם המקום מתפקד על תקן ספרייה: מלא אנשים מסביב קוראים ואבוי לאחד שינהל שיחות נפש בפלאפון בקול רם.




תודה להדסי על התמונות. את "אחות מעצבנת" יקרה ואהובה. המוכשרת אחראית גם על הציור טווס שבתמונה. אין כמוה!


ובפסטורליות הזאת אזכיר לכן ש- PASSIONISTA חזקה גם בפייסבוק: לחצו עלי 
וכמובן להירשם להגרלה שאוטוטו מסתיימת:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה