יום שישי, 14 ביוני 2013

הג'ינג'ית בלאישה

מוצר השנה הוא מיזם חברתי שאלפי צרכנים לוקחים בו חלק וממליצים באתר מיועד על מוצרים שלדעתם הם חדשנים. בשקלול עם ציוני חברי צוות המומחים נבחרים לבסוף מוצרים אטרקטיביים מכל תחומי החיים. כמו בכל שנה ישנו טקס חגיגי שמסכם את הבחירה השנתית ומהווה את יריית הפתיחה למירוץ למוצר השנה של שנה הבאה.

בין הזוכים כיכבה קליניק עם 2 מוצרים שכבר כתבתי עליהם בבלוג:  בקטגוריית הטיפוח היוקרתי זכה המוצר Even Better Eyes Dark Circle Corrector  לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים. בקטגוריית האיפור היוקרתי זכה הצ`אבי סטיק- 16 גוונים של שפתון הלחות.
הפעם למוצר השנה היה ערך מוסף בשבילי- נבחרתי ע"י המיזם לייצג אותם בהפקה לעיתון "לאישה" ולספר על מוצר השנה שלי. למען הסר ספק, אני בחרתי בעצמי את מוצר השנה המומלץ שלי- מכשיר הפדיליידי ולכן כל הנאמר בהמשך הוא מניסיוני בלבד. 

הגעתי לצילומים כמו ליום כיף אמיתי- עיצבו לי את השיער, איפרו אותי והלבישוני במבחר שמלות. הכרתי בנות מקסימות אחת אחת- לליב, קשת, לירן, הילה וגאולה. הגיע רגע האמת להצטלם לעיתון, אני יחידה על הסט מול כל הצוות ושאר הבנות המשתתפות בהפקה. כולם בוחנים כל זווית שלי ולכולם יש מה להגיד בנושא. קצת התרגשתי אבל הצלם וצוות האיפור שיער גרמו לי להרגיש בנוח ולהתמסר למצלמה.





אהיה כנה, התוצאה הסופית יצאה יותר טוב ממה שציפיתי, כל אחת מאיתנו יצאה הוליווד! כמו אחת הקוראות ראיתי את המודעה שלי רק במעמד פרסום הגיליון. עד אז, רצו לי מחשבות מפחידות בראש כמו מה אם תופיע טעות דפוס קריטית שתהרוס לי הכל או מה אם ערכו את התמונה בהגזמה בפוטושופ. מזל שהגרוע מכל קרה בראשי בלבד. התמונה שנבחרה לבסוף לככב ב"לאישה" בתאריך 20.05.13:



אז מדוע בחרתי דווקא להמליץ על הפדיליידי? 



ה- PEDILADY הוא מכשיר חשמלי לפדיקור ומניקור ביתי.



במבט ראשון נראה כי השקיעו בו מאמצים להתאים אותו לנשים- הוא קל, קומפקטי, קטן פחות מגודל של סמארטפון ומופעל ע"י 2 סוללות. ההוראות המצורפות מסבירות שלב שלב בגובה העיניים. תהליך התפעול והשימור פשוט ונוח. אפילו האריזה ורודה וחמודה. 
המכשיר מגיע עם כל הדרוש לו- זוג סוללות, ספרון הוראות (לקרוא בעיון), בונוס מיוחד (בהמשך) ו-2 אבנים מינרליות: אבן כחולה להסרת עור קשה במיוחד ואבן אדומה להסרת עור רך יותר. 
המלצה שלי להתחיל עם האבן האדומה לפני שקופצים ישר למים העמוקים (=אבן כחולה).
חבל שלא צורפה לערכה מברשת קטנה לנקות איתה את האבן המינרלית בגמר השימוש. 


ה-PEDILADY מעוגן בשישה פטנטים הנוגעים לבטיחות, לאבן המינרלית ולשיטת ההסרה הדייקנית. הודות לטכנולוגית הסיבוב המהיר, האבן המינרלית מסתובבת 360 מעלות, 30 סיבובים בשנייה ויודעת להבחין בעור הפגום ולהסיר רק אותו מבלי לפגוע בעור הבריא. 
חשוב לי להדגיש שהפדיליידי מיועד לעור גס נורמלי. המכשיר לא ייתן מענה לעור בעייתי שסובל מפטריות, יבלות ויובש קיצוני. הוא יותר בטיחותי משימוש בסכין אצל קוסמטיקאית ואין סכנה שמא יוריד לך יותר מדי עור קשה (כן, יש דבר כזה).  
פדיקור אצל קוסמטיקאית מפנק וכיפי אבל מצריך לקבוע תור מראש ולהיערך בהתאם. לעניות דעתי בטווח הארוך ה-PEDILADY יותר חסכוני ומאריך את הזמן בין כל ביקור אצל קוסמטיקאית.
לא צריך לפנות זמן במיוחד לשימוש בו, הוא הרי תמיד איתך בבית. הסרת העור הקשה נעשית על עור יבש לחלוטין ולכן אין צורך להשרות את כפות הרגליים באמבטיה חמה. הטיפול מהיר- רק פדיליידי וקרם טוב אחרי. 
בונוס מיוחד- מגיע עם 5 ראשים למניקור! מימין לשמאל: ראש טיפול בעור הציפורניים, ראש ליטוש, ראש עיצוב, ראש פצירה וראש שיוף. הבונוס משדרג את המכשיר בעייני ויוצר עניין נוסף בו. כמו שני מוצרים שונים במכשיר אחד. 


 ראש הפצירה והליטוש אהובים עלי מאוד.



העבודה עם האבנים המינרליות וראשי העיצוב נעשית באופן לא רציף. 2-3 שניות מגע עם העור בכל פעם. לעבוד עם המכשיר בעדינות כדי להגיע לתוצאות מדויקות. עדיף להוריד טיפין טיפין מאשר לשייף יותר מדי את הציפורן. 

אם חשקה נפשכן באבן חדשה דעו שאפשר לקנות את האבנים בנפרד מהמכשיר! 
בינתיים מהניסיון שלי השלמתי 3 טיפולים במרווחים של חודש והאבן עוד שמישה. כבר מהשימוש הראשון שמתי לב להבדל ניכר ברמת העור המוסר. השגתי תוצאות טובות יותר מהשגרה שלי עם אבן קשה. זו הסיבה וגם בגלל כל הנאמר לעיל שגרמו לי לבחור בפדיליידי למוצר השנה שלי. 

ה-PEDILADY נמכר בעיקרון ב-200 שקלים. אני כבר ראיתי אותו בסופר פארם במבצעים של 150 שקלים ואפילו 130 (באילת). מחיר המבצע שכולל את ערכת המניקור הופך את הקנייה למשתלמת בעיניי. 

תודה לכל מי שזיהתה אותי מהעיתון ותודה על כל התגובות האוהדות. 
תודה ענקית למוצר השנה, בזכותם הייתה לי חוויה נהדרת! 

תגובה 1:

  1. ניקול אלכסיי17 ביולי 2013 בשעה 23:04

    את מעלפת, כמו דוגמנית אמיתית.

    השבמחק